Kom ind i kampen

Digital markedsføring

Digital markedsføring handler om at være synlig på internettet. Både når de potentielle elever og forældre søger på Google, og når de møder jeres videoer på Facebook, Instagram og YouTube.

Skal vi starte slaget om opmærksomheden?

Det handler om rå konkurrence, annoncekroner og krig om opmærksomheden.

Men det handler også om relevant kvalitetsindhold og et indgående kendskab til målgruppen.

Ellers er I bare irriterende. Og så kan det være det samme.

I laver nemlig uddannelse. Ikke pistol-salg.

Vi kender både den digitale verden og har solid skoleerfaring. På den måde får vi teknik og budskab til at gå op i en højere enhed.

I har sikkert allerede hørt en masse om remarketing, SEO og algoritmer.

Vi kan navigere i havet af teknikker og værktøjer og kan bruge det i praksis.

Vi sørger for et stærkt fokus på budskab og indhold. Det er nemlig også det, der sikrer, at jeres annoncekroner bliver brugt på dem, der faktisk er interesseret i jeres skole eller uddannelse.

Digital markedsføring handler om at være synlig på internettet. Både når de potentielle elever og forældre søger på Google, og når de møder jeres videoer på Facebook, Instagram og YouTube.

Skal vi starte slaget om opmærksomheden?

Det handler om rå konkurrence, annoncekroner og krig om opmærksomheden.

Men det handler også om relevant kvalitetsindhold og et indgående kendskab til målgruppen.

Ellers er I bare irriterende. Og så kan det være det samme.

I laver nemlig uddannelse. Ikke pistol-salg.

Vi kender både den digitale verden og har solid skoleerfaring. På den måde får vi teknik og budskab til at gå op i en højere enhed.

I har sikkert allerede hørt en masse om remarketing, SEO og algoritmer.

Vi kan navigere i havet af teknikker og værktøjer og kan bruge det i praksis.

Vi sørger for et stærkt fokus på budskab og indhold. Det er nemlig også det, der sikrer, at jeres annoncekroner bliver brugt på dem, der faktisk er interesseret i jeres skole eller uddannelse.

“Der er rød tråd i tingene og elever på gangene. Vi ser frem til det fortsatte samarbejde med VOSTOK kommunikation.”
Peter Munk Povlsen, Tommerup Efterskole

Vi starter helst i det små

Man kan hurtigt brænde mange penge af online. Vi starter helst med mindre kampagner og erfaringsopbygning.

Online marketing kan på mange måder sammenlignes med potteplanter.

Man skal passe godt på dem og danne sig erfaring med, hvornår og hvordan de skal vandes.

På samme måde danner vi os løbende erfaring med de annoncer og budskaber, vi har kørende på jeres vegne.

Gør tingene, som vi godt kunne tænke os? Hvordan er samspillet med jeres øvrige tilstedeværelse online?

Forkert online markedsføring kan være direkte skadelig for jeres omdømme.

Gør vi tingene rigtigt, kan det betyde rigtig meget for jer i en positiv retning.

 

Man kan hurtigt brænde mange penge af online. Vi starter helst med mindre kampagner og erfaringsopbygning.

Online marketing kan på mange måder sammenlignes med potteplanter.

Man skal passe godt på dem og danne sig erfaring med, hvornår de skal vandes.

På samme måde danner vi os løbende erfaring med de annoncer og budskaber, vi har kørende på jeres vegne.

Gør tingene, som vi godt kunne tænke os? Hvordan er samspillet med jeres øvrige tilstedeværelse online?

Forkert online markedsføring kan være direkte skadelig for jeres omdømme.

Gør vi tingene rigtigt, kan det betyde rigtig meget for jer i positiv retning.

 

Vil I arbejde strategisk med digital markedsføring?

Ring. Skriv. Hallo!

VOSTOK kommunikation
Balticagade 10B, 2. th.
8000 Aarhus C
mail: info@vostok.dk
telefon: 6130 5677
CVR: 33907206