Vi holder kontakten

PR og presse

Omtale i pressen eller fjernsynet har ofte stor troværdighed. Derfor er den meget værdifuld. Som i al jeres øvrige kommunikation handler det om at vedligeholde eller ændre jeres omdømme.

At skrive en pressemeddelelse er en helt klassisk disciplin indenfor kommunikation. Vi kan det – og vores pressemeddelelser finder som regel vej til avisernes spalter.

Men forinden skal vi have defineret et mål med det hele – og en historie at fortælle. Der skal med andre ord være en strategisk årsag til at kontakte pressen.

Skal I have markedsført et nyt linjefag, eller har I bare en rigtig god historie, som tilfører jeres omdømme noget positivt – så er det tiden at komme til tasterne.

Vi skriver jeres pressemeddelelser – og vi sørger for, at de understøtter den retning, I som skole gerne vil i.

Omtale i pressen eller fjernsynet har ofte stor troværdighed. Derfor er den meget værdifuld. Som i al jeres øvrige kommunikation handler det om at vedligeholde eller ændre jeres omdømme.

At skrive en pressemeddelelse er en helt klassisk disciplin indenfor kommunikation. Vi kan det – og vores pressemeddelelser finder som regel vej til avisernes spalter.

Men forinden skal vi have defineret et mål med det hele – og en historie at fortælle. Der skal med andre ord være en strategisk årsag til at kontakte pressen.

Skal I have markedsført et nyt linjefag, eller har I bare en rigtig god historie, som tilfører jeres omdømme noget positivt – så er det tiden at komme til tasterne.

Vi skriver jeres pressemeddelelser – og vi sørger for, at de understøtter den retning, I som skole gerne vil i.

“Vi fik genetableret samarbejdet med og relationen til det medie, der primært skrev historierne. Arbejdet kulminerede i en opfølgende helsidesartikel, som rettede op på billedet af skolen.”

Peter Bruhn Jepsen, Sportsefterskolen SINE

Vi arrangerer pressemødet

Selv for lokale sager kan det have stor effekt at indbyde til pressemøde.

Hvis de lokale dagblade og regional-TV dukker op til præsentationen af jeres nye byggeri, linjefag eller pædagogiske tiltag, kan det have stor fremadrettet betydning for jer.

Vi har arrangeret flere succesfulde pressemøder og ved, hvad der skal til for at få pressens opmærksomhed.

Kontakt os, hvis I vil høre mere om mulighederne.

 

Selv for lokale sager kan det have stor effekt at indbyde til pressemøde.

Hvis de lokale dagblade og regional-TV dukker op til præsentationen af jeres nye byggeri, linjefag eller pædagogiske tiltag, kan det have stor fremadrettet betydning for jer.

Vi har arrangeret flere succesfulde pressemøder og ved, hvad der skal til for at få pressens opmærksomhed.

Kontakt os, hvis I vil høre mere om mulighederne.

 

Vil I arbejde strategisk med PR og presse?

Ring. Skriv. Hallo!

VOSTOK kommunikation
Balticagade 10B, 2. th.
8000 Aarhus C
mail: info@vostok.dk
telefon: 6130 5677
CVR: 33907206